تحول در شناسایی و مداخله بهنگام دانش آموزان با اختلالات یادگیری؛ دستاورد بزرگ در دوره دو روزه استان کرمانشاه
به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، دوره تخصصی «اختلالات یادگیری» با هدف ارتقای توانمندیهای حرفهای با حضور جناب آقای فرامرز دهنوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان، کبری سلطانی خدیو رئیس گروه امور استاندارد سازی و اعتبار بخشی خدمات توانبخشی، مشاوره و مداخله به هنگام و الهام امینی کارشناس استانداردسازی و اعتباربخشی خدمات گفتار درمانی و مدیران و آموزگاران مراکز جامع سنجش در طی روزهای 27 و28 شهریور ماه برگزار شد.
به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، دوره تخصصی «اختلالات یادگیری» با هدف ارتقای توانمندیهای حرفهای با حضور جناب آقای فرامرز دهنوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان، کبری سلطانی خدیو رئیس گروه امور استاندارد سازی و اعتبار بخشی خدمات توانبخشی، مشاوره و مداخله به هنگام و الهام امینی کارشناس استانداردسازی و اعتباربخشی خدمات گفتار درمانی و مدیران و آموزگاران مراکز جامع سنجش در طی روزهای 27 و28 شهریور ماه برگزار شد.
سلیمان محبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به مشکلات و چالش های جدی در حوزه دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه از برنامه ریزی و تلاش های همه جانبه سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور و اداره استثنایی استان در جهت ارتقا مهارت و دانش مدیران و آموزگاران مراکز جامع تشکر و قدردانی نمود .
همچنین با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در این زمینه بر استمرار چنین برنامه های آموزشی تاکید داشت.
فرامرز دهنوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان نیز با تشکر از حضور پرشور مدیران و آموزگاران مراکز جامع ، تصریح کرد: برگزاری این دوره ها نشان از عزم جدی ما برای ارتقای کیفیت آموزشی دارد. ما متعهدیم با پشتیبانی همه جانبه از معلمان، زمینه ساز تحولی ماندگار در نظام آموزشی باشیم.
در پایان از زحمات تمامی دست اندرکاران این دوره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
نظر دهید